فرمانده انتظامی استان گفت:با تلاش ماموران انتظامی استان شانزدهمین طرح مقابله باقاچاق کالا وارز اجرا و ۴۸۷ میلیاردریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

 سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی استان طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با خودرو‌های شوتی و شناسایی محل‌های سوخت را به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرایی نمودند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محور‌های فرعی استان، ۹۳ دستگاه خودروی شوتی و حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در اجرای این طرح انواع کالا شامل: دو دستگاه خودرو لوکس، دو دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق، یک تن فرآورده شیلاتی، مقدار ۴۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق، تعداد ۹۶ راس احشام، یکدستگاه جرثقیل، ۹ عدد لوازم کوهنوردی، یکدستگاه صنعتی برش چوب، تعداد ۸ هزار و ۲۴۴ بطری نوشیدنی خارجی، تعداد ۱۲حلقه لاستیک و یک دستگاه یخچال قاچاق کشف شد، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را ۴۸۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به مراجع قضائی گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این فرماندهی بوده که با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.